Translate

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Ciastka francuskie z serem i morelami


Ekspresowe ciasteczka z tego co mam pod ręką czyli ciasto francuskie , odrobina sera i owoce. Na przygotowanie wystarczy ok 20 min . 

SKŁADNIKI :
  • opakowanie świeżego  ciasta francuskiego 
  • 3 łyżki twarożku 
  • 1 żółtko 
  • 1 łyżka cukru pudru 
  • owoce , ja miałam morele , ale sprawdzają się też śliwki lub maliny 
  • 3 łyżki cukru pudru + kilka kropel soku z cytryny 
Biały serek mieszamy z cukrem pudrem i żółtkiem . Z ciasta wykrawamy kółka , na środek nakładamy kleks z sera i połówkę owocu . Piekarnik nagrzewamy do 250 C i pieczemy ok 15 min.
Po upieczeniu opruszyłam  ciastka cukrem pudrem , ale brakowało mi słodyczy więc przygotowałam jeszcze lukier . Trzy łyżki cukru pudru połączyłam z kilkoma kroplami soku z cytryny tak by konsystencja lukru stała się lejąca , ale nie za rzadka  .Teraz idealnie :)