Translate

czwartek, 3 kwietnia 2014

Przepyszny krem z selera od Madame Edith



Nigdy nie przepadałam za selerem , tolerowałam go chyba tylko w sałatce jarzynowej . Jednak kiedy na  Blogu Madame Edith znalazłam pyszny przepis na Krem z selera postanowiłam go wypróbować . Oczywiści się nie zawiodłam . Jest przepyszny więc wpisuje się na listę moich ulubionych zup . 


Składniki : 


  • 1 mały seler 
  • 2 marchewki 
  • 1 pietruszka 
  • 2 ziemniaki 
  • 4 liście laurowe/ ja użyłam świeżych /
  • 3 kulki ziela angielskiego 
  • sól i pieprz 
  • gałka muszkatołowa
  • oliwa truflowa 
  • kolendra lub pietruszka 
Pokrojone w kostkę warzywa podsmażamy w garnku na odrobinie oliwy.Tylko marchewkę kroimy w większe kawałki bo będziemy ją wyławiać przed miksowaniem . Warzywa zalewamy zimną wodą i gotujemy na wolnym ogniu ok 1 godzinę . Na koniec doprawiamy solą i pieprzem , przyprawiamy gałką . Wyławiamy marchewkę i miksujemy na gładki krem. 



  Na koniec kilka kropel oliwy truflowej nadaje zupie wyjątkowego smaku.


Podajemy z paluszkami z ciasta francuskiego z kminkiem i czarnuszką 









Brak komentarzy: