Translate

sobota, 2 listopada 2013

Pumpkin Coffee




Dżdżysty  listopadowy wieczór niewątpliwie sprzyja sprawianiu sobie przyjemności . W październiku królowała dynia - zostało mi jeszcze kilka sztuk więc tym razem nowa odsłona .
Niedawno przeczytałam o kawie dyniowej i dziś postanowiłam ją przyrządzić . Przyprawy pachną bosko , imbir , cynamon , gałka i wanilia  a do tego bita śmietana  - nie mogę się doczekać .


Składniki :

  • 2 łyżeczki expresso
  • 100 ml śmietanki
  • imbir , gałka , cynamon , pasta waniliowa / ilość wg. uznania/
  • 1 kubek ugotowanej dyni
  • brązowy cukier

Najpierw przygotowujemy coś w rodzaju syropu z dyni . Gotujemy dynię do miękkości w małej ilości wody z brązowym cukrem / wg . uznania / i przyprawami . Po ugotowaniu miksujemy na gładką masę  w razie potrzeby dolewamy trochę wody . Kawę zalewamy gorącą wodą i dolewamy ciepłą śmietankę oraz syrop dyniowy . Można udekorować bitą śmietaną i posypać cynamonem. Dla wielbicieli dyni znakomita .

2 komentarze:

Unknown pisze...

Ojjj tak ! Uwielbiam :)

gin pisze...

Pyszna jest :) Też poznałam ją dopiero w tym roku, zakochałam się od razu :)